30 November, 2008

Bersedia untuk kesejukan di California...

Alhamdulillah. Sebelum ni merasa pergi third world country yang berhabuk dan busuk-busuk bacin ajer...tak termimpi aku untuk berlepas ke Los Angeles sekejap lagi, ETD 3pm waktu Malaysia dan tinggal di Orange County untuk lebih seminggu lamanya. Memang tak percaya, alhamdulillah rezeki...aku bersyukur sangat. Bapak aku cakap, lepas ni aku takleh tinggal semayang lagi dan kena banyak beramal haha. Ok abah, i lap uuuu! Aku cakap kat mak aku dia takyah risau sebab anaknya ini takkan pergi miami beach untuk buat tattoo kat bontot haha. Ok, kad kredit dah siap bawak, lepas ni aku akan gores dan menang la di sana dengan penuh keyakinan aku akan dapat bonus hahaha. Takpe2...balik nanti makan mamee slurrp...berani buat, berani tanggung~

No comments: