26 November, 2008

Hujung Minggu di Perak.

Berkesempatan aku pulang ke kampung...


Aku ajak abah berposing semasa bersarapan...

Tengokler biskut cap pingpong dalam balang tudung merah tu...sedap kalau dicicah dalam teh kaw mak!

Dan buah betik ni aku potong, demi sistem perkumuhan yang lancar...
Buah delima atau pomegranate cakap omputeh...bapak aku cakap orang dulu-dulu akan sagat kulit buah ni dan tempek pada badan untuk kecantikan kulit.


kemudian aku bertemu kakakku dan anak-anaknya di Ipoh...
Lokasi: Kinta City, Ipoh.

Dalam banyak-banyak kuda yang berkeliaran...

...inilah kuda yang menjadi pilihan hati Dina. Tengok kat belakang tu, Ilham sedang merakam aksi adiknya menggunakan phone mamanya.

She was sooo happy dapat menunggang ni...RM2 jer for appx 3-5 minutes.
My sis... the most strongest woman i've met~! love u!

Girl...my sis's eldest daughter...badannya kurus kering dan melentik memudahkannya mencapai cita-cita menjadi ballerina

2 comments:

Anonymous said...

OMG!!!Girl dah besar! I ingat lagi masa dia baby.... hehehe. Kim salam kat Kak Suzi.

Suhaila Mohd Shukor said...

memang dah besar...dah nak akil baligh haha!