06 April, 2009

Macam-macam Cerita Sekaligus.

Lama tak update ni. Paham-paham sajalah banyak persiapan nak dibuat. Aku kumpulkan serba sedikit kisah dalam satu tajuk di sini yek.

Selamat datang ke dunia Alya Humaira. Tahniah kepada Kak Zie & Abahamka. Yes, hamka dah jadi abang...

Alolooooo...tak tahan nengok Maira tido.

"Maira...nak susu ke? Maksu tadek..."

Bila kali terakhir korang minum Sarsi asli?

Baru-baru ni Zaulin order, masa makan-makan Farewell dia kat The Apartmen's @ Curve. *BYE ZAULIN...CAYANG KAU*

Sneak preview kad jemputan. Seriknya rasa tempah kad kat satu kedai di KL ni. Sabar jer lahhhhhhhh. DAH LA LAMBAT HAMPIR 2 MINGGU, PASTU ADA MAJOR MISTAKE.
Mereka tengah perbetulkan apa yang patut. Aku hangin satu badan semalam. Dugaan...dugaan.

TADAAAAA! Cantik tak? Sesuai tak aku drive kete ni? Haha siap melambai aku, excited~

Luv the sexy bontot...

1 comment:

Shey said...

I'm SOOOOO excited! :) And makcik... aku tak discuss lagi ko nak buat apa for your 'hen night'. I have ideas! Hee hee.... See you soon!!!