15 July, 2008

Bonjour!!!


Pagi ni aku terlihat ada kunjungan dari Paris...ooh la la! siapakah gerangannya dari tanah perancis yang singgah ke blog yang lebih cenderung kepada bahasa kebangsaan Malaysia ni hehe...well, aku excited sebab aku memang suka nak belajar French...masa kat MMU dulu aku amik elektif French Class tapi very basic la...aku skor B++ masa tuh (eceh poyo sebut results haha) tapi sekarang tak boleh communicate apa pun...sebab tak practice! Namun, sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula bahasa perancis...aku pun kembalilah mendaftar di sebuah pusat bahasa 2 bulan lepas. Tapi... tuntutan kerja hanya mengizinkan aku pergi untuk kelas pertama sahaja haha lepas tu dah busy giler dan aku harus meletakkan prioriti pada tugas yang diamanahkan di opis ni....(pehh..kenapalah boss aku tak baca blog ni haha) maka, bayaran penuh untuk kelas itu burn begitu saja...huhu sebab kelas setiap selasa & khamis (7.30 - 9.30mlm) tak mampu lagi ku teruskan............

No comments: