05 January, 2007

2007


Semestinya belum terlewat untuk aku mengucapkan selamat tahun baru kepada semua pecinta wanita dan juga pencinta internet di luar sana, termasuk golongan yang tidak berupaya meneruskan hidup kerna tidak dapat chat dan mengupdate blog berikutan gempa bumi Taiwan... geli juga hati aku bila terbaca rintihan duka mereka di surat khabar. Dasyatnya ada yang sampai takleh hidup kerana katanya terpaksa memendam rasa setiap hari. Fuiyo camtu sekali pergantungan hidup manusia dengan teknologi sebenarnya ya. Hmmm nasib baik sekarang keadaan telah pun semakin pulih. Bagus jugak... aku pun boleh update blog kehkehkeh. Ya, memandangkan parents aku pergi haji tahun ni, maka tiada siapa yang menyambut Raya Haji di kampung seperti mana rutinnya setiap tahun. Dan abang serta kakak ku juga rata-rata pulang ke rumah mertua. Jadik, aku pun membawalah hatiku ini ke oversea cewah....taklah jauh mana, ke singapore jek. Alamak, produser panggil.
Akan bersambung.........

No comments: