02 June, 2006

E-mel & 59 tahun.

Syoknya tadi aku telah menerima sepucuk e-mel 'membina' dari Bos besau. Alahhh e-mel die actually simple giler tapi biasalah aku yang kecil ini suka nak over-excited haha. Al-maklumler baru sebulan lebih kat tempat baru ni. Bos aku ni antara sifu advertising yang famous la gak dalam industry. Comel tau orangnya. Paras rupa & kebotakan dia ada ala-ala Eric Leong, pengacara Casa Impian tu hahaha mampus aku kalau dia baca ni. Dia cuma kata "Hi Susu. Well done on the Olay script." Itu jer hahaha. Terperanjat aku dia main-main e-mel lak. Dah tu suka nak panggil aku susu. Oh bersemangatnya hari jumaat aku yang pada mulanya agak malas sebab esok nak balik kampung... yahuu! Dan hari ni adalah hari jadi ibuku yang ke-59 tahun. Alhamdulillah, dia masih sihat waalfiat. Ku do'akan yang terbaik untuk ibu.

3 comments:

Anonymous said...

i think calling you susu might constitute as seXual harrasment. i bet you didn't mind becos he's KIUUUT. siapa suka bila orang yang tiada rupa memanggil panggilan manja seperti SuSu kepada dirinya? *grin

Suhaila Mohd Shukor said...

Ishhh tak terpikir pun ader unsur2 pencabulan hak asasi manusia di situ...please lah! And I am NOT attracted to him hahahaha. Sorry if my writing was misconstrued... :P

Anonymous said...

Memetik sentence kamu nyah,"Sorry if my writing was misconstrued"... kedengaran seperti ayat dalam perenggan "Disclaimer" gitu.