23 May, 2006

Tertekankah? Penuaankah?

Hari ini beberapa rakan sepejabat mengatakan wajah aku kelihatan seperti seorang yang sedang menghadapi tekanan dalam hidup. Dasyat bunyiknya tu. Tapi hakikatnya hidup aku tidaklah tertekan langsung (lagi happy adeler), cuma pagi adalah aku tersilap tekan address book jadi sms aku tersampai kat orang lain. Yalah, mungkin tekanan itu kelihatan pada wajah saja tapi di dalam tidaklah rasanya. Namun tidak dinafikan hari ini ada beberapa produk yang sedang aku fikirkan sekaligus ketika ini. Jadi neuron otak agak keceleruan sedikit lalu menyebabkan saraf-saraf wajah ini agak terganggu kestabilannya tapi terkawal cewah. Dan baru-baru ini aku telah mendapati dahi aku telah mempunyai beberapa garis-garis halus. Adakah itu tanda-tanda penuaan yang Siti Nurhaliza ceritakan di dalam iklan cinta Olay Total Effects yang menggelikan itu? Oh tidakkk! Sungguh tak dapat aku terima hakikatnya jika aku telah mengalami penuaan dalam usia yang masih muda remaja begini. Ok bye, nak balik awal skit.

No comments: