18 May, 2006

Iklan Susu Lagi...

Semalam, pertama kali aku experience shooting scene dalam kereta yang sedang bergerak. Masyallah peningnya kepala aku rasa cam nak termuntah sebab terpaksa terperosok kat tempat duduk paling belakang Naza Ria sama direktor, kononnya itulah MPV paling besar yang dipercayai dapat mencapai matlamat shooting ni. Walaupun pulang dengan pening langau ,aku agak kehappyan sebab baby blue pun termasuk dalam iklan tu, namun apperancenya mungkin untuk 1/2 saat aje hehehe, jaaaadiklah. And sebelum balik, talent iklan tu iaitu anak si Azura Abdul Karim yang berusia 3 tahun dengan selambanya terkencing atas baju aku masa aku dukung dia. Nasib baik aku ala-ala aiman tak kisah... syok juga hari aku semalam.

2 comments:

Anonymous said...

Hahaha...kamu jangan buang baju tu nyah..kalo ko nak menang award or buat copy stok Kancil Award, kamu rendam ayor baju tu pastu minum.. pergh!!!Gerenti copy and script yang kluor bombastik, fantastik, spastik, energetic, artistik, romantik, mister loba loba..yaaa.. pendek kata..meletuplah nyah.. bak kata Nurhalipan, voge la copy kau! U go girl!Suhaila boleh!Boleh blah!

Suhaila Mohd Shukor said...

Hahaha! Apekah ajaran sesat yang cuber ko sebarkan ni nyah...ish ish! Itulah rahsia azimat ko selama ni ye dalam penciptaan copy bermutu tinggi ISO 900. Tak sanggup mak...auwww!