02 May, 2006

Sori satu lori...

Lamanya aku tak update blog ini ya. Usah risau ya… aku masih lagi sempurna berjari. Terharu sekali bila tau ada insan yang membuka dan bertanya akan laman yang telah sekian waktunya menjadi bahan tinggalan sejarah. Terima kasih atas concern itu. Aku ingatkan tulisan aku tidak pun memberi impact pada sesiapa yang terbabit dalam industri pembloggingan. Anyways, aku kini sedang menulis dari agensi terlampau baru aku yang bernama Saatchi & Saatchi, selepas sadis memutuskan perhubungan serius selama lebih dua tahun bersama FCB. Aduh beratnya nak meninggalkan FCB…tuhan saja yang tahu. Tapi inilah pendakian yang harus aku teruskan, demi……………….(sila mula menyanyi) .....menuju puncak gemilang cahaya...menuju cita seindah rasa...menuju puncakkk... (sila nyanyi dan menari sendiri sampai abis) //AKAN BERSAMBUNG BILA LINE CLEAR.

6 comments:

stevo said...

Saatchi & Saatchi? Baguih tu! Tahniah!

Anonymous said...

congrate...hows the dedicated parking slot? make sure to keep the 'blues' from rain n shine..

Suhaila Mohd Shukor said...

Stevo: Time kasih... apa citer kamu ni. Menembak apa skrg?

big bro: my blue baby must be bored everyday waiting for me in basement parking gelap...emm seram pun ada. but we'll get used to it soon i think.

stevo said...

Segalanya yg bergerak pun tembak juga.

Baru siap dua TVC utk olay. Each TVC ada 3 episod. But I baru aje belah dari filmpoint last saturday. Akan menembak secara freelance...

Suhaila Mohd Shukor said...

Wow banyaknya das tembakan! Baguih baguih...Olay with siti nurhalipan talk abt her love is it? Myself also working on olay tvc right now. Tapi baru ideation stage...

Why blah filmpoint? Suka nak jadi pengarah bebas ya... supaya dpt bebas dalam semua aspek kehidupan. Kikikih...

stevo said...

Bukan ngan Siti. Satu tvc kisah cintan dan satu lagi pasal interview. But thru tv3.

blah pasal nak tembak merata-rata, huhuhu....