16 February, 2006

PGL & Kreativiti Anda.

Susah nak percaya tapi kena percayalah juga. Tiket Puteri Gunung Ledang the musical @ Istana Budaya sold out untuk semua tarikh dan semua seat. “Eh betul ke ni. Seat yang RM350 pun habis dik?” tanyaku sambil berpura-pura seperti anak jutawan felda sendayan. "Ya mintak maaf kak...semua semua seat habis dah" respon budak kat ticket charge tu. So sorry intot, hadi & the rest…akibat gagal dapat menonton PGL ni, mungkin korang boleh support siri drama sembilu kasih yang aku tak pasti disiarkan di channel mana tapi ada aku tengok gazettenya semalam agak mencuit hati heh heh heh. Kisah dilemma percintaan zed zaidi dan hetty yang sejak zaman sekolah hingga remaja dan sekarang sudah pun dewasa dan berumah tangga tapi masih tak putus-putus problematic de amo. Aku rasa sampai derang ada anak cucu cicit pun episodnya takkan habis. Itulah kreativiti insan yang bernama Yusof Haslam. Apakah pula sumbangan kreativiti anda kepada masyarakat?

2 comments:

Anonymous said...

tak ape lah....daripada tengok Sembilu Kasih yg berskripkan "Mungkin perkahwinan saya dgn fendi,adalah satu kesilapan...",oleh hetty sarlene..(plot bercinta dr kecik bagaikn filem hindustan hei,n d conclusion?..), aku prefer nuntun forum perdana aja...muehehe..

Anonymous said...

its mind blogging to know that they have changed channels from tv2 to tv3 to somehow boost their ratings or somewhat. throw in that senario guy to add spice in the show and hope it will bring the hordes of viewers it needs.
Whats the episode now 300+ ??