10 February, 2006

Cerita Hari Jumaat.

Actually bos aku sedang meng-expecting sesuatu daripada aku yang sedang buntu untuk mengeluarkan perkataan berkualiti ketika ini. Mungkin medula oblongata aku perlu direhatkan seketika dan mengupdate blog adalah satu idea yang baik ahaks! Sebetulnya hari ini alignment fokus minda aku telah lari sedikit setelah berasa gembira dan terharu ditahap maksimum. Ya, aku sudah dilamar S. Insyallah officially akan bermulalah episod baru dalam hidup aku bulan Mei nanti…Oh ya hari ini aku juga telah membongkar penemuan terbaru mengenai seseorang yang pernah aku admire dahulu. Rupanya dia ni tak pergi sembahyang Jumaat. Malah boleh pulak selamba ajak aku makan dengannya sekali. Ceh no thank you. Macam ni lah hari Jumaat kat Mid Valley bila lunchtime bersepah jer couple melayu makan together-gether. Cukup aku takkenan. Tengok jam kul 1.30 tghari. Tapi pakai baju melayu, girlfren pun pakai baju kurung. Apakejadahnya semua ini? Kata abang edisi siasat lagi.

3 comments:

stevo said...

Apa perkataan berkualiti yang telah ngkau meluahkan kepada bosmu. Takkan ngkau dah resign kot? Sila siarkan berita hangat skit.

Suhaila Mohd Shukor said...

Ya tepat sekali tekaan mu wahai encik stevo mambo. Saya sudah selamat resign dan masih di sini hingga hujung april nanti... Keh keh keh.

Anonymous said...

medula oblongata-
a region of the brain which controls some organ function, such as respiration rate and heart rate; nervous system ... im sorry to be a wet blanket but i think u meant cerebrum .... hahhahahah .. sorry yek