05 January, 2006

Satu Kejengkelan.

Arus produktiviti deras mengalir dalam tugasan aku hari ini... cewah! (eh bagus jugak kalau boss aku terbaca blog ni heh heh heh). Dari pagi hinggalah ke saat ini, masih belum berputusan aku menyelesaikannya satu persatu. Namun terdapat satu naskah yang belum dapat memuaskan nafsi penulisan aku. Satu naskah yang sejak 3 hari lalu telah cuba aku olah, olah dan olah sehinggalah ke detik ini masih belum mencapai haul yang aku mahukan, sehingga aku cukup geram dengan potensi otakku hari ini. Rakan sejawat yang duduk di hadapan aku berkata, kepalaku yang menghadap skrin hari ini nampaknya seperti aku hendak masuk aje ke dalam monitor ini kalau boleh. Eeee boleh lagi dia nak buat lawak. Rasa nak lepuk jer. Doaku agar Allah dapat mencetuskan magik untukku menyiapkan mende ni secepat mungkin. AMIN.

No comments: