16 January, 2006

Persetankannya.

Telahku tangkis erti Monday Blues yang menjadi himbauan ideologi barat apabila bersemangatnya masuk ke opis sejam setengah lebih awal. Ku abaikan keletihan tulang rangkaku yang pulang lewat malam semalam selepas bersuka ria bersama kanak-kanak riang. Banyak kesan positif jika mula bekerja pepagi ni ya murid-murid. Selain boleh mencabut awal petang karang, otak kanan dan kiri pun cerdas berpikir. Prestasi kerja pun dapat bertindak 2 kali ganda lebih hebat berbanding normal seperti panadol acti-fast. Tambahan pula server opis di awal pagi agak boleh dimaafkan sedikit berbanding normal. Kalau tak, nak tunggu upload gambo pun boleh pergi buat milo dahulu. Maka agak laju jugaklah jemari ketotku ini memetik papan kekunci di pagi hari, selaju pecutan sebuah Swift biru...obsesi terbaru dalam hari-hariku yang kini masih redha akan kelembaban dan ketidakpunctualan komuter.

2 comments:

Anonymous said...

Obsesi...opresi...depresi?
Semoga Swift biru akan segera hadir memecut ke dalam hidupmu sementelah senario "harapnya begitulah..." menjadi kenyataan nanti. Diharapkan agar tiada dilupakan sahabatmu ini tatkala saat itu nanti...
p/s: kalo hari2 pegi opiz awal sok-sok, buleh laa numpang, yea dak? :)

Suhaila Mohd Shukor said...

Hah hah hah segalanya mungkin hanya jika ku bisa merampas Mawi dari cengkaman tunangnya agar dapat ku membantu meluncurkan Swift yang tersadai di rumahnye itu... world!