27 December, 2005

Helo Dari Kota Singa.





Gambar-gambar segar ini telah diuploadkan khas dari sebuah bilik comel yang penuh dengan permainan kanak-kanak; tingkat 10, Ghim Moh, Singapura... MUAH MUAH to my dear dear friends Fadila & Mariana yang tolong bawakkan aku jalan-jalan cari makan, cari buku, cari baju 5 dolar, cari towel dan sehinggalah mencarikan bas terus ke Senai Airport hahahaa sungguhlah drama dan aceventuraaa pagiku tadi... sambil menghummkan lagu survivor, aku akhirnya berjaya menemui jalan pulang dengan seorang diri dari Ghim Moh ke imigresen Woodlands kemudian ke Kotaraya dan kemudian ke Senai untuk ke KLIA sehinggalah terus ke opis. Sungguh bermakna sekali kunjungan aku ke Singapura buat pertama kali ini. Selain berkenalan dengan singa bernama Merlion yang tak pregnant tapi 24 jam muntah air, aku telah menjadi canibal bertudung bila membaham sup tulang merah yang dikatakan femes kat sana. Tak ketinggalan juga melapah ayam penyet yang menguji tahap.... (bersambung selepas ini)

4 comments:

Anonymous said...

baru jelas, namun ayam penyet tu tak cukup penyek..hehe..
anyway, bravo 4 ya adventuraaa trip!..agak2 kalo ko gi penompen sorg2, reti tak ko cr jln balik nnt? muehehe

Suhaila Mohd Shukor said...

hahaha! kat penompen nanti aku join militan khmer rouge tot...bab jalan2 shortcut dlm utan pun aku hapal nanti

Anonymous said...

wah..tahniah atas keberjayaan anda adventure..muwahss..;)

Suhaila Mohd Shukor said...

toce toce...