03 December, 2005

Coolnya Saya.

Eh tak percayanya emosi aku sungguh stabil hari ni... walaupun sekarang dah pukul 12 tengah malam, aku masih kat opis dan boleh melayani kerenah klien terlampau dengan senyuman yang inovatif, progresif,ikhlas dan tidak fake. Walau hakikatnya kepala aku sudah terasa pengap giler sebab dah tak tahan rimas hendak membukak tudung yang mencengkam urat kepalaku dari pagi tadi. Aku tak beli dinner pun tadi sebab dah tak tau nak makan apa pulak. Tapi disebabkan lapar tak terhingga sekarang ni, aku terpaksalah membaham stok bijirin sarapanku di malam hari iaitu oats with real strawberries...Hahhh kerja pun baru jer setel ni, sekarang sedang menunggu housemateku yang berhati mulia menjemputku pulang dengan selamat. Tak sabar juga menunggu esok untuk bertemu ayahanda bonda & seluruh ahli keluarga lain berkumpul selengkapnya.

No comments: