23 November, 2005

Only God Knows Why.

Kusut betul jiwa aku hari ni. Aku pun tak tahu kenapa semenjak sebulan dua ni bila kerja bertimbun, aku macam tak cool. Cepat nak naik angin. Cepat moody. Padahal sebelum ni aku tidaklah ada masalah ni, malah sudah pun imun akan fitrah kerja yang sebegini... aku sendiri pun pelik kenapa tiba-tiba terasa seperti kerja ni membebankan sangat sangat! Iskk kenapa dengan aku ni?!!!

Adakah...

1) mungkin sel-sel otak aku tersangat letih dan perlu diberikan pil khayal?
2) mungkin pasport aku telah memanggil-manggilku memanfaatkannya buat kali kedua?
3) mungkin aku ketiadaan inspirion ketika ini?
4) mungkin aku perlu menukar kerjaya sebagai tukang masak restoran?
5) mungkin sudah tiba masanya aku melompat ke agensi terlampau yang lain?

7 comments:

Anonymous said...

cuba ambil cuti yg panjang, macam saya - 14 hari terus menereus..hehehehe

Suhaila Mohd Shukor said...

14 hari? aduhssss... balance cuti this year pun ader 6 ari jek sam.

Anonymous said...

hmm...let me bekalkan ectasy..vote 4 option 1! muehehehe..>=p

Anonymous said...

Hehe... I'd go for #2. Passport mu telah memanggil-manggil namamu. :P So... datanglah visit aku kat sini... sementara aku ada rumah berbilik extra untuk tetamu seperti kamu.

Love you dear!

Suhaila Mohd Shukor said...

Shey, peliknya u cakap BM hahaha. Anyway, thanks for the offer, tapi tabung aku semua dah pecah. Apa kata kau provide tiketnya sekali... hehehe. Sementara tu intot, let's lalok lalok tonight!!!

Anonymous said...

Cehh... kutuk my BM some more! :P Ticket? Heheh... ticket aku balik M'sia pun belum habis bayar lagi yang... so, nak sponsor ko kena tunggu skit. ;)

Suhaila Mohd Shukor said...

heheheheh... orait shey, akan ku tungguuuuuuuuuuu!