08 August, 2008

Bali Lagi...

Kali ini bersama keluarga kakakku...1-4 ogos 2008 yang lalu.
Satu-satunya penerbangan yang membawa lalat! Look closely at my lengan... Kat belakang pulak, my niece & sis sedang tekun mengisi indonesia arrival/departure card.


I love the balinese garden.............at Sanur Paradise Plaza Hotel. That's me & sis.

Kali ni aku try belajar surfing @ Kuta Beach. And that's my instructor...his name is Saiful from Jogjakarta. Dia juga mengendalikan business perabot di Bali. Very2 humble man......

Rambang mata kat kedai lampu di Ubud................
Girl -my niece menunjukkan tempat tidur kami berdua di Hard Rock Hotel, Kuta. Berbaloi juga beli pakej hotel dari AirAsia ni...lebih kurang RM300 semalam untuk bilik superior ini. Tapi kalau direct beli dari website hard rock hotel, lebih kurang RM650 semalam.


Menonton Tarian Kecak di Tanah Lot...tarian ini mengisahkan bagaimana seorang Raja ingin membalas dendam apabila adiknya dinodai...ada ketikanya aku kurang memahami jalan ceritanya hehe mungkin sebab loghat bahasanya yang pekat.

Aku bersama pelakon/penari kecak...selepas persembahan yang memakan masa hampir 1 jam. Lebih kurang 50,000 rupiah tiketnya seorang = RM18
Oh yer...masa aku tengah surfing...girl buat rambut di persisiran pantai tu...she paid 70,000rupiah = RM25 jer
I cant help to take picture with them dalam Uluwatu -Handmade Balinese Lace Boutique ini. Aku suka uniform diorang...aku teringin nak beli kebaya top tu...tapi mahal sangat sampai 3-4 ratus duit kita...isk isk! Aku hanya beli skirt+seluar lace dia...itupun lepas 50% diskon...

No comments: