03 February, 2008

Sawadikap from Krabi Island Episod 4

Pirate theme PARTY!!! All Saatchians must dress-up macam lanun/penyamun laut...kalau tak kene denda...
Me & my boss....boss aku macam lanun from China wakakka...aku plak deme kater macam lanun baru balik dari Mekah... sabo jekla!
Kenangan kat sungai yang jadik landmark Krabi...luper namanya hehe sungai ini mengujur ke Lautan Andaman...
Cantik banget landscape kat restaurant ni sebenarnya aku banyak try amik gambar, tp kamera aku terror benor sampai tak jadik night scenes...
Baper kerat jer opismate aku yang melayu...biler makan, we all gather at the same table because our food is specially catered from a halal restaurant...
Lukisan2 banyak jugak...tapi mahal...aku gatei tanye...katanya 2500 baht...(app RM250 per piece)

Krabi night shopping street @ Ao Nang Beach...takda apa yang menarik perhatian aku...selling the same thing I could find in ferringgi night bazar @ Penang...our tour guide pun cakap - Krabi is very poor in shopping...but more to sight-seeing, beautiful beaches & fun-in-d-sun activities...

No comments: