30 December, 2007

OMG! It's A Dream Come True.



flashback : http://su-said.blogspot.com/2007/05/aku-cintaaa-aku-rinduuu.html


Syukur syukur syukur.......anak incik shukor sorang ni teruja sesangat sampai tak tidur malam dibuatnya menatap brochure sony. Apa taknye, berhari-hari jugaklah membuat kajian sama ada this is a good buy or not, sampai boipren pun naik pening aku bercakap pasal vaio ni hari-hari haha. After considering segala faktor dan aspek...termasuk hasutan keji big bro aku yang gadget freak... ternyatalah pilihan aku ni bukanlah kerna kejelitaannya semata-mata, kirenya laptop ni ala-ala 'beauty with brain' la ekekeke. Maka akhirnya keputusan muktamad pun dibuat... VAIO CR23G luxury pink selamat dibawa pulang dari Midvalley semalam. Thanks to 0% monthly instalment facility laaa ape lagi...dapat jugak copywriter cabuk ni merealisasikan impian yang bukan lagi fantasi. What a great start for new year...I'm praying 2008 will be a another blessed year for me and for you who are reading this. Semoga banyak lagi skrip akan ditulis dengan vaio baru aku ni. AMIN!!!



I am posting this for the first time using CELCOM broadband mobile. Alangkah terujanya aku yang jakun ni! Takyah pening2 nak fikir pasal register streamyx kat umah. Just get a 3G fon and that's it. U can browse anywhere even under pokok kelapak. The speed is even better if your area has 3G coverage or if not, you it will run via GPRS.

7 comments:

Anonymous said...

Mcm best jer Vaio nih..3G broadband celcom tu bleh ker online kt bwah pkok klapak kg telok..

Suhaila Mohd Shukor said...

kat dlm umah tok/nek mmg kurang coverage la...tp memandangkan pokok klapak biasanya bukan dlm umah...so boleh online la :)

Anonymous said...

wow maksuuu...tercapai jugak akhirnya cita2 awak nak beli vaio ni...alhamdulillah. pink karer jugak yek...as expected heheheh..cantek mantek laptop ni haa...bergaya la copywriter kita sorg ni yek ;)

Suhaila Mohd Shukor said...

biar 0% instalmnt asal bergaya...hahahahaa meshy, perkembangan terbaru awok? ader mabuk2 dah tak.........:)

Anonymous said...

maksu ur new laptop is so sexy-adorable...just like you!

Unknown said...

Aw...promoting client teman la pulok...

Suhaila Mohd Shukor said...

woiii ida, ko wat copy sony ke? patutla aku tak paham brochure sony tuh ekekeke