05 November, 2007

Hi Mr. Foley, ada bonus tak? *wink wink.


Congrats to all Saatchi-ans...for winning "Kancil Agency of the year 2007" last Friday, held at Sunway Hotel Resort & Spa (macam takde tempat lain derang nak wat....samer cam tahun lepaih ceit!) Tapi nasib baik tahun ni dinner dia tak mengembangkan tengkuk aku macam tahun lepas -ada hidangan itik & sup sirip ikan yu pekat ya amat.
Oh yes, big big congrats to my opismate - Quah, yang menang "Young Creative Award". U reallyyyyyyyyyy deserve it Quah...lepas ni gaji to mencanak la ye i'm sure! Memang berbaloi sangatla effort ko yang balik kul 12mlm atau 2, 3 pagi tu...biar aku jer yang balik kul 6 petang tiap2 hari yek wakakkaka. Anyway Quah, you've inspired me...cewah! Akan aku contohi jejak langkah kau (bukan yang balik kul 2-3 pagi...mak tak mampu u ollss) tapi aku akan contohi kerajinan ko wat keje-keje initiative beb. Kancil entry ko punyalah banyak...yang aku ni anta tak seberapa mengharap nak menang, memang la tak dapatkan! Oh ye Quah, I think Kancil organizer owe you a little apology to spelt your name wrongly atas skrin yang besar gedabak tu...walaupun pronounciationnya sama tapi, it's Quah CS not Kuah CS...ok!?! Check FA properly next time.

No comments: