08 October, 2007

Kuih @ Kampung.






Rasanya macam every weekend aku balik kampung dalam bulan Ramadhan ni hehe. Walaupun trase bosan cam org gilerrr drive sorang2 3-4jam...tp hati sejuk jer tengok muker mak ngan abah depan pintu umah hehehe kali ni kepulangan aku sungguh produktif skali u olss. Kalau sblum ni aku suka nak wat taik mater jer...tp minggu lepas aku telah membakar 500 bijik kuih cornflakes madu kegemaran budak2 kampung yang datang beraya...berbalang2 aku wat, sbb takut kat biler balik KL tak sempat nak full fill order akak-akak ipar manja...

5 comments:

Limulus♠ said...

Mksu tok karaoke ke tgah bang/azan...Yaya je mksu yg wat kueh suma...

Suhaila Mohd Shukor said...

oiii maksu la wat kueh2 tu....takkan paksu kot??! tok tgh karaoke lagu XPDC....

Anonymous said...

Hello Su!!!
Best nye buat kuih!raya sakan eh. this year my family buat kuih tart aje. lain semua beli :(

Saya nak ucapkan Selamat hari raya, maaf zahir & batin!

I'll be going to KL for filming from 2nd- 7th November. staying kat Cititel :) Dekat kan? let me know kalau boleh meet up.

Anonymous said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri! Maaf zahir batin... salah silap sumer reset la yer? :) Anyway, take care and have a good one... enjoy your kueh berkaler-kaler. Hehe...

Anonymous said...

Fad: HELLO FAD!!!! Nanti we meet up kat mid valley laa...sebelah jer cititel tuu...looking forward for november! SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN :)

Shey: TQ for yr sweet raya SMS...kalau boleh, nak jugek aku anto kueh raya kaler2 aku thru SMS haha. so amcam rasa raya kat London?