04 October, 2007

Cerita Berbuka Lagi.

Terkejut aku tiba-tiba Nadirah call petang la dalam kul 5. Ngam2 time aku tengah nak siap2 balik & pikir nak makan apa. Kebiasaannya aku akan balik trus ke umah, and singgah beli kuih limas/ayam percik/popia basah kat pasar ramadan bangsar. Tapi bila Nad kater, "Su...suuuu jom buke poser samee!!??" Aku pun OK jer la, walaupun sebenornya aku tak poser wahahahha.

We both kononnya nak try something different, and tempat yg tak dikerumun ramai sangat manusia yang kelaparan. We tried D'lish kat Mid Valley. Yes, maner lagi tempat yang aku sker pegi kan hehehe tambah plak dah ader kad season parking from you know who ehek ehek so lagik senangla aku merayap... hihihihi gelak evil tak poser.

Nad & Soba vegi nya....

Aku la sape lagi.

Suka lampu die yang merrrrah tu...

D'lish ni conceptual la. Kat atas meja dia kasik crossword puzzle utk kita wat supaya tak boring tunggu dish sampai. Ini meal aku. Ayam aper ntah. Gravy dia sedap la gak....tapi nasik dia ada rasa pelik-pelik ajaib.
Fully recommended. Double choc cake with marshmellow and hot choc on top!

2 comments:

Limulus♠ said...

Maksu..Comrcialkanla blog mksu ni kt org..Afiq jer komen...

Suhaila Mohd Shukor said...

hahaha takpela...afiq jer komen ok what. maksu kan low profile ekekekeke