26 September, 2007

AYAM KAMPUNG LAH BEST!

Seperti biasa...aku tak sempat nak letak gambar2 yang baru diambil di kala ianya masih 'segar' untuk digembar-gemburkan hehehehe. Terimalah upload terbaru bagi gambar2 lama dari koleksi digital camera aku dan juga kamera henpon. Di bawah ni adalah gambar-gambar maser aku balik berbuka puasa di kampung pada weekend pertama bulan Ramadhan.

First time aku tak sangka mak aku boleh tangkap ayam dalam reban sorang-sorang!!! Aku plak dok jerit-jerit dari luar reban. Kahkahkah

Tu dia...2 ekoq skali mak pegang...actually mak aku suruh aku pegang...tapi aku penakut. Here comes our HERO! My dad is ready to slaughter the ayam jantan.
Sempat aku ajak ayam tu berposing sebelum hayatnya tamat....
Tibalah upacara menyembelih....dimulakan dengan BISMILLAH...............

No comments: