18 January, 2007

Pengap.

The only reason yang buat aku cepat rimas bila kena stayback kat opis sampai memalam cani ialah tudung aku. Yes, the word is pengap. Tak selesanya kepala and rambut aku nih....rasa nak release cepat tudung ni bila dah sampai ke tengah malam macam ni. Tapi peliknya kalau lepas opis aku terus kuar makan, tengok wayang ke apa tak pula rasa tak selesa macam ni. Mungkin disebabkan air-cond opis yang kesejukkannya beyond antartika.

Hmm penat sangat hari ni. Bestnya kalau balik rumah ada orang picit kepala. Seriously. Sekerat hari kat studio dan kemudian kat opisla hingga sekarang. Banyak pulak FA nak cek. Bagaikan hendak tergelincir dah bebola mata aku dari orbitnya. Begitulah dianya nak mencari sesuap rezeki halal hehe. Eh belum tentu halal sebenarnya hahaha sebab agency aku handle dua produk air setan yang sangat-sangatlah famous di kalangan pemabuk tempatan hingga ke peringkat antarabangsa. Sampai sekarang sebetulnya aku belum sempat lagi hendak bertanya kepada yang benar-benar arif mengenai tahap "kehalalan" gaji aku dari persepektif Islam. Walaupun aku tak handle langsung produk-produk lahanat ni, wa'allualam.

No comments: