29 January, 2007

Chiang Mai...

Sampai-sampai terus melantaks. Thanks to the organisers coz they catered for us separately, sebab restoran ni tak halal.

Inilah pemandangan kat restoran yang romantika de amor.

Restoran terapung kami dari luar...


Nampak tak pelangi?


Ada ke macam lokasi drama bersiri taiwan? Takpun jepun.

Posing maut yang membuktikan aku perlu buat lebih seat-up.... oh yes by the way, air terjun tu cantik hehe.


Strawberry 50% lebih murah berbanding Cameron's.

Kat Airport Plaza, probably their bestest shopping mall. Sukanye bunga2 kat cafe ni.


It's bloooooooming season...kat sana siang dia sejuk sebab its located at the nothern site of Thailand. Tapi tengah hari sampai petang panas ya amat.......my skin was so dry.

2 hari berturut aku makan ni...since inilah satunya restoran halal dalam foodcourt nearest to our hotel.


Malam party opis...temanya flower power and 60s. Apa daa tak single minded! Ehehe apa2 pun aku menang baucar RM100 sebab tunjuk effort yang sebenarnya aku bedal jer pakai camtu.....

Itu kepala bos aku...biasala orang kuat pikir. Yang kat pentas tu latecomer yang kena denda........

Night bazar! Tak banyak amik gambar kat sini sebab busy mintak diskaun.


Nampak tak baju kaler peach yang cumel kat tengah tu...it's already mine!

Toyol-toyol ni pun aku bawak balik 2 ekor. Sekor 20 baht jer = Rm2.

Kesimpulannya, trip ni memanglah seronok sebab free. Tapi meletihkan sebab Isnin masuk keje balik. Takpelah Khamis nanti cuti Thaipusam. So Jumaat aku cuti kot...itupun kalau cuti approve, bolehla balik kampung and rest cukup-cukup sampai Ahad.

1 comment:

Anonymous said...

alahai, syok nyer lah dapat cuti-cuti malaysia nie..