17 October, 2006

Ramadan di Bangkok.

Esok aku Insyallah berlepas ke Bangkok untuk shooting satu produk Olay di sana. Memang semenjak dua ni aku teringin benar nak ke Bangkok. Tak disangka seawal di bulan Ramadan rezekinya datang. Syukur2. Semoga aku selamat pergi dan pulang untuk beraya nanti hehe. Tadi aku call parents aku untuk memaklumkan perkara ini. Lantas ayahku berpesan membeli butang baju melayu untuknya. Comelnya ayahandaku ni. Aku pun tak pasti orang siam buat butang baju melayu ke idak. Tak sabarnya nak balik kampung!!!!!!!!!!

By the way, di bawah adalah gambar yang keluar biler aku google "bangkok image". Adakah wanita ini pernah menggegarkan kota bangkok suatu ketika dahulu? Mungkin ada rahsia di sebalik posing lututnya yang bengkok sebelah.


2 comments:

Anonymous said...

hahaha! kelakar lah awak ni! btw selamat hari raya!maaf zahir & batin...tak sempat lah nak hantar kad raya. Have fun in bangkok!

sam zahri said...

selamat hari raya su =) hati hati di bkk =)