29 June, 2006

Kusssselamat.


Aku pulang dari Kemboja kelmarin dengan perasaan patriotik dan cinta terhadap negara yang tak pernah aku rasa sedalam ini...uishhh mungkin perasaan aku agak over tapi tengoklah 2 budak kemboja kat atas ni. Salah sorang tu memegang tin sprite yang sebenarnye dia kutip dari tepi tong sampah yang aku letak selepas takmau minum lagi tapi memang ader dua tiga teguk lagi boleh diminum...actually dia minta dari aku "Can i want your can...? I want drink..." Hati mana yg tersentuh.....emm nanti cerita panjang lagi. Kena balik awal.

6 comments:

DaisyBoo Blacksheep said...

I SO know what you mean yang... masa aku pergi Morocco pun macam tu. Ada sorang tuh... dia tunggu tepi meja masa kitaorang makan. Lepas je habis... dia pandang sisa tuh and bila kitaorang angguk, dia terus ambik and lari! Sedih benar..

BUT then again... welcome back! :)

Anonymous said...

alhamdulillah......
jadi tak 7th of july? :)

Suhaila Mohd Shukor said...

daisyboo: Ooo Morroco pun camtu. memang sayu kan... aku nampak kat tepi jalan sorang budak laki umur 8 tahun kot dukung sorang baby adik die kot...badan tak balut sehelai benang pun. bila nampak aku dlm teksi terus terkam mintak duit. Sian sgtttt...

anonymous: Fad ehhh? 7th July nampaknye tak jadi...sbb budget dah burst kat cambodia hehe. will email you to update!

sam zahri said...

bestla job su - kesana kesini - luas pemandangan ...

Anonymous said...

I've seen worse.Nevertheless that's wat make us feel more grateful of wat we have.That's part of the reason i didn't opt for the MSS.Keep it coming......c u soon. p.s wat my gift from Russian market?

Suhaila Mohd Shukor said...

sam : su pegi bukan on job basis...alah sam pun boleh gi...budget less than RM1000 leh sampai Cambodia skrg. Air Asia - sesiapa pun boleh terbang...

big bro: How I salute your patriotism and firmness on rejecting the tempting & yummilicious MSS...that's the spirit yehh, Malaysia Boleh! The gift from phnom penh will be shipping to your doorstep soon. Hope to meet you and bonoks in KL this weekend.